Pokličite nas na mobilno številko: 040 233 006 ali telefonsko številko: 059 03 52 20
Nam pošljite email na info@grafoplast.si ali uporabite kontaktni obrazec
Nudimo tudi storitve digitalnega tiska. Tako v celoti pripravimo (vabila, vizitke, plakate, cenike..).
GRAFIČNO OBLIKOVANJE
ZAŠČITNI ZNAK:
Če ustanavljate podjetje ali društvo je zelo pomembno, da imate dober zaščitni znak. Kajti dober zaščitni znak je prvi korak k uspehu vašega podjetja, društva...
CELOSTNA PODOBA:
Smisel celostne podobe je, da je zaščitni znak, kar se da estetsko pozicioniran na tiskovinah in drugih vizualno razpoznavnih sredstvih.
Osnovni elementi celostne podobe:
- dopisni papir
- kuverta
- vizitka
- štampiljka
- račun
- tabla ob vhodu v podjetje
- oznake na avtomobilih
PROSPEKT:
Ko želimo svoje podjetje predstaviti kupcu potrebujemo dober prospekt ali katalog podjetja. V prospektu so zajeti vsi podatki o vašem podjetju od zaposlenih, do natančnega opisa vseh vaših dejavnostih. Lahko je enolisten, manjša zloženka, mapa s posameznimi prospektnimi listi, nakupni s cenami ali pa se razširi na katalog podjetja.
ETIKETA ali EMBALAŽA:
Ko se odločimo naš proizvod poslati na tržišče potrebujemo etiketo ali embalažo. Oblikovanje le te, more biti zanimivo in očem vpadljivo, da pritegne že tako zahtevnega kupca.
PROPAGANDA:
Ko želimo pomemben dogodek, izdelek ali storitev... javno čimbolje razglasiti potrebujemo dobro propagandno akcijo. To pomeni dobro reklamo za v časopis ali plakatne površine.
KOLEDAR:
Prednovoletni čas je čas obdarovanj svojih strank. Zato je še takopomembno, da imamo dober poslovni koledar, kajti to je naša najboljša reklama, ki ob dobro zasnovanem koledarju lahko traja tudi celo leto. Koledar 12, 6 ali enolistni je odlično poslovno darilo.
ZAŠČITNI ZNAK:
Če ustanavljate podjetje ali društvo je zelo pomembno, da imate dober zaščitni znak. Kajti dober zaščitni znak je prvi korak k uspehu vašega podjetja, društva...CELOSTNA PODOBA:
Smisel celostne podobe je, da je zaščitni znak, kar se da estetsko pozicioniran na tiskovinah in drugih vizualno razpoznavnih sredstvih.Osnovni elementi celostne podobe:
- dopisni papir
- kuverta
- vizitka
- štampiljka
- račun
- tabla ob vhodu v podjetje
- oznake na avtomobilih
PROSPEKT:
Ko želimo svoje podjetje predstaviti kupcu potrebujemo dober prospekt ali katalog podjetja. V prospektu so zajeti vsi podatki o vašem podjetju od zaposlenih, do natančnega opisa vseh vaših dejavnostih. Lahko je enolisten, manjša zloženka, mapa s posameznimi prospektnimi listi, nakupni s cenami ali pa se razširi na katalog podjetja.ETIKETA ali EMBALAŽA:
Ko se odločimo naš proizvod poslati na tržišče potrebujemo etiketo ali embalažo. Oblikovanje le te, more biti zanimivo in očem vpadljivo, da pritegne že tako zahtevnega kupca.PROPAGANDA:
Ko želimo pomemben dogodek, izdelek ali storitev... javno čimbolje razglasiti potrebujemo dobro propagandno akcijo. To pomeni dobro reklamo za v časopis ali plakatne površine.KOLEDAR:
Prednovoletni čas je čas obdarovanj svojih strank. Zato je še takopomembno, da imamo dober poslovni koledar, kajti to je naša najboljša reklama, ki ob dobro zasnovanem koledarju lahko traja tudi celo leto. Koledar 12, 6 ali enolistni je odlično poslovno darilo.
Ne pozabite nas obiskati na Facebook-u! KLIK